جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1023097
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: زیرساخت‌های استان سمنان ناقص است و به طور نمونه در هیچ یک از شهرهای استان مرکز لرزه‌نگاری وجود ندارد و انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، روز سه‌شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلای شهر سمنان گفت: همراهی مردم استان سمنان در حمایت از مردم فلسطین در روز جهانی قدس برگ زرینی بود.

وی ضمن گرامیداشت روز معلم، تصریح کرد: معلمی شغل انبیا است و معلمان نقشی مهم در تعلیم و تربیت آینده‌سازان جامعه دارند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: سمنان استان کم‌آبی است و جمع‌آوری باران بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و در این زمینه چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به آبگرفتگی برخی مناطق استان سمنان به دلیل بارش روزهای اخیر، بیان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات مردم به دلیل آبگرفتگی در کوتاه‌ترین زمان خود را به صحنه رساندند تا چاره‌جویی کنند.

وی افزود: زیرساخت‌های استان سمنان ناقص است و به طور نمونه در هیچ یک از شهرهای استان، مرکز لرزه‌نگاری وجود ندارد و انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه اقدام کنند.

امام جمعه سمنان نمازگزاران را به رعایت تقوا توصیه کرد و افزود: تقوای الهی گناهان را از انسان دور می‌کند و در مسیر کمال و سعادت قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امید است کم ‌آبی استان با بارش روزهای اخیر جبران شود و کشاورزان خسارت دیده نیز خداوند به مالشان برکت دهد و خسارت جبران شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha