جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1023294
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
شهدا

حوزه/ مصوبات کنگره ملی شهدای لرستان در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری ستاد این کنگره پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مصوبات کنگره ملی شهدای لرستان پنج شنبه شب در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری ستاد این کنگره، پیگیری شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان لازم است که با برنامه‌ریزی‌های پیوسته برای اجرای باشکوه کنگره شهدا قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برش شهرستانی کنگره شهدای لرستان شکل گرفته است، افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه خود در جلسات شهرستان‌ها نیز در مسیر برنامه ریزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره می‌توان از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد، گفت: در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خیرین نیز دارای نقش به سزایی هستند که می‌توان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان هم به پیشرفت ۳۴ درصدی برنامه‌های این کنگره اشاره و خاطر نشان کرد: برای برگزاری مطلوبتر کنگره تا کنون ۲۳۶ جلسه با حضور مسئولان و مدیران استانی انجام شده است.

در پایان این جلسه نیز برخی نمایندگان شهرستان‌های لرستان از پیگیری اعتبارات ملی برای برگزاری کنگره شهدا خبر دادند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha