دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کنگره «شهدای روحانی منادیان وحدت» استان کردستان

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان گفت: در راستای کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی، کنگره شهدای روحانی منادیان وحدت استان کردستان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمودی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: روحانیت در تمام دوران تاریخی و سیاسی این مملکت همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در کنار ملت ایران و مسلمانان در مقابل ظلم و بیداد قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان تصریح کرد: بارزترین الگو یک عالم و روحانی مجاهد فی سبیل الله، حضرت امام خمینی(ره) بودند که ایشان برای ایجاد حکومت اسلامی سختی‌ها و مرارت‌های بسیاری به جان خریدند و به نوعی می‌توان گفت که این شخصیت والای دینی، وجود خویش را وقف اسلام و انقلاب کردند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه یادآور شد: در راستای کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی در کشور، کنگره شهدای روحانی منادیان وحدت استان کردستان نیز برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کردستان در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته این کنگره ۱۹ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha