پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ امام‌ جمعه کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به همه دولت‌ها برای توجه ویژه به معیشت مردم گفت: سفره مردم باید یک سفره‌ معقول و مناسب باشد و لازم است دولت تلاش‌گر آقای رئیسی هم به توصیه‌های رهبر انقلاب برای تقویت معیشت مردم توجه کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در تمام دولت‌ها دغدغه رسیدگی به معیشت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف را داشته‌اند و اکنون نیز لازم است تا تمام مسئولان کشور در راستای عمل به توصیه‌های رهبر انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: در راس دولت سخت‌کوش سیزدهم نیز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از شخصیت‌های سالم و صالح قرار دارد که طی ۴۰ ساله گذشته امتحان خود را پس داده و همواره در خط مقدم خدمت به انقلاب و مردم بوده‌ است و بی‌شک اکنون نیز در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب تلاش خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان این‌که سفره مردم لازم است که یک سفره معقول و مناسب باشد، گفت: دولت محترم ضروری است که تدبیر کند تا اجناس روزبه‌روز گران نشوند، چرا که تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است.

امام‌جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشت شوال سالروز فاجعه تخریب حرم شریف ائمه بقیع، اظهار کرد: این وضعیت همچنان ادامه دارد که لازم است درباره آن فکری شود.

آیت‌الله علما همچنین سالروز عملیات غرورآفرین «بازی‌دراز» در سرپل‌ذهاب را گرامی‌داشت و گفت: برای آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز شهدای زیادی تقدیم و عملیات آن‌ها به یک سمبل در کشور تبدیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha