سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت اسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وحدت و همدلی ملت ایران رمز خنثی‌سازی توطئه‌ها و کارشکنی‌های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز این هفته ساری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: در دهه‌های گذشته همواره آمریکای جنایتکار درصدد ضربه زدن به ملت ایران بود، اما با مقاومت و ایستادگی آحاد مردم و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی خاطر نشان کرد: فشارهای خارجی و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی که آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانانش علیه ملت ایران وارد کردند، دیگر تاثیر ندارد و مردم فریب وعده‌های پوچ استکبار جهانی در مذاکرات را نخواهند خورد.

امام جمعه ساری گفت: مردم ایران هوشیار بوده و می‌دانند که آمریکا و اسرائیل دشمنان قسم خورده آنان هستند و ملت ایران با اراده‌ای که دارد با قدرت، جواب گستاخی‌های استکبار جهانی را خواهد داد.

وی اضافه کرد: آمریکا با روش‌های مختلف با ایجاد هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی درصدد ضربه زدن به ملت ایران است، اما از دهه‌های گذشته تاکنون تمامی تحرکات آن خنثی شده و روز به روز ایران اسلامی با خوداتکایی جواب دندان شکنی به استکبار جهانی داده است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خاطر نشان کرد: اکنون هم استکبار جهانی با هجمه‌های رسانه‌ای درصدد تفرقه اندازی در جامعه ایران است که مردم ما هوشیارتر از هر زمان دیگر، این کارشکنی‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی به ملت و آرمان‌های خود می‌بالد و به یاری خدواند تمام مشکلات اقتصادی کشور یکی پس از دیگر برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی تصریح کرد: کمک به نیازمندان یکی از مولفه‌های اساسی ایمان و پیروی از دین مبین اسلام است و از تمام شهروندان مازندرانی که وضعیت مالی خوبی دارند، می‌خواهم که در این شرایط اقتصادی دست هم‌نوعان فقیر خود را بگیرند.

امام جمعه ساری با بیان این که همدلی و وحدت، رمز پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، کشور را در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار خواهد داد، بنابراین تمامی مسئولان اجرایی کشور لازم است تا می‌توانند نسبت تقویت اقتصاد داخلی ایران اسلامی بکوشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha