جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ص

حوزه/ مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در جوار گلزار شهدای دارالسلام این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شامگاه شنبه مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، روحانیون، جمعی از مسئولان در گلزار شهدای دارالسلام گلابچی کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه کاشان خطاب به داماد، براساس توصیه امام باقر(ع)، همسر را امانت الله دانست و اظهار داشت: همسرتان را امانت پدر زن و مادر زن حساب نکنید، بلکه امانت خدا در دست خودتان بدانید.

امام جمعه کاشان، همچنین خطاب به عروس خانم با بیان اینکه سیره حضرت زهرا(ع) را مد نظر داشته باشید، گفت: امیرالمومنین(ع) با تمام مشکلاتی که خارج از منزل با آن روبرو بود، وقتی وارد منزل می‌شدند، روی خوش، برخورد مثبت و زیبای حضرت فاطمه زهرا(س) تمام غم و غصه‌های بیرون را از بین می‌برد و محیط خانه سرشار از نشاط برای آن حضرت(ع) می‌شد.

وی خطاب به والدین عروس و داماد نیز یادآور شد: هر کدام از شما عروس و داماد را فرزند جدید خودتان بدانید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، برگزاری مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی در کنار شهدای والامقام و استمداد از روح این عزیزان را به فال نیک گرفت و مطرح کرد: ان‌شاءالله دعای خیر شهدا بدرقه راه زندگی آینده این زوج باشد و نسل شما تا قیامت پیرو قرآن و اهل بیت(ع) و فرزندانی تربیت کنید که منتظر ظهور امام زمان (عج) و ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند.

وی تصریح کرد: توصیه حضرت امام(ره) به زوج‌های جوان این بود که با هم بسازید و توصیه مقام معظم رهبری نیز به زوج‌های جوان این است که تجملات را کنار بگذارید، دو توصیه‌ای که لازم است با دقت به آن توجه شود و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان این مراسم نیز ضمن تجدید میثاق با آرمان شهدا، با حضور بر مزار آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) نماینده فقید ولی فقیه و امام جمعه کاشان با قرائت فاتحه و صلوات یاد و خاطره این عالم بزرگ را گرامی داشت.

گفتنی است داماد کاشانی در پیشنهادی به عروس، درخواست کرده بود که پیوندشان به جای تالار، در جوار مزار شهدا برگزار شود، درخواستی که با موافقت عروس خانم مواجه شده بود.

مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی در جوار گلزار شهدا برگزار شد + عکس

مراسم پیوند آسمانی زوج جوان کاشانی در جوار گلزار شهدا برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha