شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فرماندار یزد

حوزه/ فرماندار یزد در نشستی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با فعالیتهای علمی، فرهنگی و آموزشی و مطالبات بانوان طلبه یزدی آشنا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، سید محمد رضا مدرسی، روز یکشنبه در نشستی با حجت السلام و المسلمین کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد و معاون اداری مالی این حوزه و معاونان فرمانداری با ابراز خرسندی از حضور در این نشست، اهمیت جایگاه مراکز علمی و به خصوص حوزه های خواهران را یادآور شد.

وی، افزود: مراکز علمی و به خصوص حوزه های علمیه حق بزرگی برگردن جامعه دارند چرا که این مراکز تلاش می کنند سطح فکری،علمی، فرهنگی و زندگی انسان را از لحاظ مادی و معنوی بالا ببرند و باعث تعالی روح و جسم انسان شوند.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران در این زمینه قدم های خوبی برداشته است و در تراز بالاتری قرار دارد و در مقابل سیل هجمه های دشمنان علیه فرهنگ، دین و اسلام، حوزه خواهران توانسته است کارهای خوبی را انجام دهد.

مدرسی، دو جایگاه مهم بانوان طلبه را در سطح جامعه و خانواده یادآور شد و گفت: هر دو جایگاه مهمی است و بسیار ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید زمینه سخت افزاری و نرم افزاری و زیرساخت های علمی برای این قشر از جامعه فراهم شود، زیرا چرا که حضور حتی یک طلبه خواهر می تواند نقش بسیار بسزائی در سطح جامعه داشته باشد.

در این دیدار فرماندار یزد در زمینه بودجه های عمرانی برای حوزه های خواهران قول مساعدت داد و افزود: برای محقق شدن این امر تمام همت خود را به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha