شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیی

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) فرمانده اصلی ما هستند و تلاش همه این است که در رکاب حضرت باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب را به عنوان جانشین به حق حضرت حجت(عج) و با افتخار فرمانده خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، عصر امروز در نشست استادیاران صالحین استان که در دفتر امام جمعه اسدآباد برگزار شد، با اشاره به وظایف و انتظارات موجود از حلقه‌های صالحین، اظهار داشت: امروز نیازمند انجام فعالیت فرهنگی در جامعه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین و بیان دستاوردها و موفقیت‌های نظام امروز یک ضرورت است، مطرح کرد: عده‌ای که از آنها به عنوان همج الرعاع یاد می‌شود در تمام طول تاریخ به دنبال نفاق و نابودی جوامع بوده‌اند و امروز نیز این افراد در تلاشند تا جامعه را به سمت تباهی سوق دهند.

حجت الاسلام علیی با اشاره به برخی از تخریب‌ها علیه کلیپ «سلام فرمانده» توسط معاندین، یادآور شد: دشمنان زمانی که دیدند یک کلیپ اینچنین غوغایی در جامعه و در بین اقشار مختلف ایجاد کرد، سریعا دست به کار شدند و درصدد تخریب آن برآمدند.

وی با بیان اینکه حضرت مهدی(عج) فرمانده اصلی ما هستند و تلاش همه این است که در رکاب حضرت باشیم، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب را به عنوان جانشین به حق حضرت حجت(عج) و با افتخار فرمانده خود می‌دانیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین با اشاره به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا در کشور، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله از این پس شاهد برگزاری جلسات صالحین به صورت حضوری خواهیم بود و توجه به این اصل بسیار مهم است.

وی از برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی در ۴ خرداد در قم خبر داد و گفت: مقدمات این کار در استان انجام شده، که از جمله آن می‌توان به دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی با حضور مسئولان استانی اشاره کرد.

حجت الاسلام علیی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری کنگره این است که نقش روحانیت در تمام عرصه‌ها را در جامعه بیان کند، مطرح کرد: درصد شهدای روحانیت نسبت به جمعیت آن بیشتر از سایر اقشار بوده، که خود شاهدی بر حضور این قشر در خط مقدم دفاع از انقلاب، اسلام و کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز هم روحانیت در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها حضور دارد، گفت: روحانیت به عنوان مرز داران دینی در خط مقدم، امروز در عرصه جنگ اعتقادی شهدای خود را تقدیم اسلام و انقلاب می‌کند، که نمونه آن را در حادثه تروریستی مشهد مقدس شاهد بودیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha