جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شکرگزاری عملی از شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز این است که در مقام عمل برای تحقق اهداف آن‌ها تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 در دیدار مدیر کل، معاونین و روسای شهرستانی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، گفت: همه ما در برابر شهدا، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مدیون و شرمنده هستیم و هر اقدامی که صورت دهیم باز هم این شرمندگی وجود دارد و نمی‌توانیم رنجی که خانواده معظم شهدا تحمل می‌کنند را درک کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران جایگاه والایی دارد و باید خداوند را برای توفیق حضور در این عرصه شکرگزار باشید.

وی، اهمیت شکرگزاری قولی و عملی از شهدا را متذکر شد و ادامه داد: آنچه می توانیم در مقام حرف به زبان بیاوریم شکرگزاری قولی و آنچه در مقام عمل حاصل می شود، شکرگزاری عملی است از جمله استفاده درست از توان، نیرو و امکانات در جهتی که خداوند تعیین فرموده است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد: سپاسگزاری عملی از مقام شهدا اقتضا می‌کند که هر آنچه از دست ما بر می‌آید در مسیر شهدا انجام دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: تأمین خدمات مادی، اشتغال، درمان و مسکن بخش کوچکی از فعالیت‌هایی است که تا حدود زیادی صورت گرفته و امیدوار به تسریع روند ارائه خدمات هستیم، اما این بخش کوچکی از کار شماست و باید به دنبال فعالیت‌های مادی و معنوی باشید.

امام جمعه زاهدان اظهار کرد: شکرگزاری عملی از شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز این است که در مقام عمل و در راستای هدف آن‌ها تلاش کنیم، زیرا شهدا دغدغه ادامه راه خود را دارند که در صورت اطمینان از ادامه راه خود توسط مردم خوشحال خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی اظهار کرد: انجام وظیفه در این جهت نیاز به کارِ گروهی و هیئت اندیشه ورز دارد که اگر چنین کارگروه‌هایی در سطح شهرستان‌های استان تشکیل و با خرد جمعی تصمیم گیری شود تا حد زیادی موثر واقع خواهد شد.

در ابتدای این دیدار، محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از همراهی و همکاری نماینده ولی فقیه در استان برای دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha