جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خواجه رضایی

حوزه/ سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، گفت: کارکنان راه و شهرسازی خواب را از خود خواهند گرفت تا در آینده نزدیک مردم یزد در منازل جدید خود خواب راحتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، احسان خواجه رضایی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی دارای چهار معاونت تخصصی است که هر کدام از معاونت‌ها به اندازه یک اداره کل وظیفه، مسئولیت و مشغله دارند.

وی با بیان اینکه حتما اولویت‌ها و هدف گذاری‌ها را مشخص خواهیم کرد و با هدفگذاری کار را پیگیری می‌کنیم، افزود: برنامه صریح و شفاف در تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان یزد اجرا خواهد شد و تأکید استاندار یزد مبنی بر تفسیر مقررات بالادستی به نفع مردم، محقق خواهد شد.

سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم شفافیت، خاطر نشان کرد: شفاف سازی فعالیت‌های اداره کل به صورت جدی مورد توجه قرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت حاکم شدن وفاق و همدلی در اداره کل راه و شهرسازی استان، مطرح کرد: وفاق و همدلی موجود در مجموعه ادامه خواهد داشت و کارکنان راه و شهرسازی خواب را از خود خواهند گرفت تا در آینده نزدیک مردم یزد در منازل جدید خود خواب راحتی داشته باشند.

خواجه رضایی درباره بازآفرینی شهری نیز یادآور شد: تصمیمات خوبی برای اراضی تصرفی در محدوده باز آفرینی گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی و پیمانکاران و انبوه سازان استان یزد برای پروژه‌های استان در اولویت قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha