شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1024043
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات نیروهای مسلح هستند، گفت: این انتظار از نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی وجود دارد که جامعه را به سمت تمدن نوین اسلامی سوق دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز در دیدار با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، با تقدیر از خدمات صورت گرفته در این مجموعه، با اشاره به اینکه انسجام خوبی در بین مجموعه مدیریتی و نیروهای مسلح استان وجود دارد، اظهار داشت: نه تنها هیچگاه در جلسات تشددی در بین نیروهای مسلح وجود نداشته، بلکه وحدت رویه خوبی نیز در عملکردها و رفتارها را شاهد بوده‌ایم که نتیجه آن را در امنیت حاکم بر استان احساس می‌کنیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز کشور محصول زحمات فراوان و شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی است، یادآور شد: بسیاری از این اقدامات و مجاهدت‌ها در پشت پرده و به صورت گمنام در حال انجام است و در جامعه دیده نمی‌شود و تنها برآیند اجتماعی موجود که نشان دهنده این زحمات است، امنیت حاکم می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت و صیانت از مجموعه‌ نیروهای مسلح، صیانت از امنیت و اقتدار کشور است، گفت: هرچه این صیانت بیشتر باشد، اثرات اجتماعی بیشتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: کسی که خود متولی مبارزه با جرم است، اگر جرمی از او مشاهده شود، قطعا دارای اثرات منفی اجتماعی است.

وی با بیان اینکه آمار موجود در این حوزه اندک است، خاطر نشان کرد: مدیریت موجود در سازمان قضایی نیروهای مسلح لازم است که به سمت پیشگیری بیشتر در این عرصه حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه مردم قدردان زحمات نیروهای مسلح هستند، گفت: این انتظار از نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی وجود دارد که جامعه را به سمت تمدن نوین اسلامی سوق دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha