پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نیروی زمینی سپاه

حوزه/ پایگاه‌ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه  در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی شرارت های اخیر گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در اعزام تیم های تروریستی برای نفوذ و انجام عملیات های ضدامنیتی و خرابکارانه در خاک کشورمان، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی دقیق، یک تیم مسلح تروریستی، در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و تمامی اعضای این تیم تروریستی ۵ نفره در شهرستان بانه دستگیر شدند.

 در پی اعترافات اعضای این تیم تروریستی به اهداف و نیات خرابکارانه و شوم خود علیه ایران اسلامی، از صبح امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه پایگاه‌ها و مقرهای تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق هدف حملات رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه قرار گرفت و منهدم شدند.

توضیحات سردار خلیل زاده:

سردار سرتیپ پاسدار خلیل زاده، معاون هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) هم در ارتباط زنده با شبکه خبر اعلام کرد: نیروی زمینی سپاه قبلا به تروریست ها هشدار داده بود که درصورت کوچکترین شرارت محل های استقرار آنها و منشاء شرارت منهدم خواهد شد.

وی با بیان اینکه اخیرا یک تیم تروریستی از اقلیم شمال عراق جهت انجام اقدامات ضدامنیتی وارد شمالغرب کشور و حوزه مسئولیتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا شده بود که بدون هیچ اقدامی و با هوشیاری رزمندگان این قرارگاه دستگیر شدند، گفت: صبح امروز مقر گروههای تروریستی در خاک اقلیم شمال عراق با حملات توپخانه و موشک مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد و تلفات قابل ملاحظه ای به این گروهک ها وارد شد .

سردار خلیل زاده افزود: ما بر گروه های تروریستی در آن سوی مرزها اشراف اطلاعاتی داریم و در انهدام آنها درنگ نخواهیم کرد .

وی با بیان اینکه در حمله صبح امروز چندین مقر مورد حمله موشکی و توپخانه ای قرار گرفت، افزود: تلفات تروریست ها پس از بررسی اعلام می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا‌محب‌علی‌ابن‌ابیطالب IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 0
    کاشکی‌سپاه‌محل‌تجمع‌دزدای‌بیت‌المال‌وبیناموس‌های‌دزدروهم‌باموشکهای‌نقطه‌زنش‌بزنه