شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قطر

حوزه/ وزارت امور خارجه قطر ترور "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه الجزیره قطر در کرانه باختری به دست اشغالگران اسرائیلی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزارت امور خارجه قطر ترور "شیرین ابوعاقله" خبرنگار شبکه الجزیره قطر در کرانه باختری به دست اشغالگران اسرائیلی را محکوم کرد.

"لولوه الخاطر" سخنگوی وزارت خارجه قطر در صفحه تویتر نوشت: قطر ترور شیرین ابو عاقله خبرنگار شبکه الجزیره در نزدیکی اردوگاه جنین و زخمی شدن علی السمودی تهیه کننده این شبکه به دست نیرو های اشغالگر اسرائیلی را به شدّت محکوم می کند.

وی این اقدام رژیم اسرائیل را جنایتی وحشیانه، نقش آشکار قانون بین المللی بشری و تجاوز آشکار به آزادی رسانه و بیان توصیف کرد.

سخنگوی وزارت خارجه قطر از جامعه بین الملل خواست برای جلوگیری نیرو های اشغالگر از ارتکاب نقض آزادی بیان، اقدام فوری کند و برای توقف خشونت علیه فلسطینی ها و کارکنان رسانه تمامی اقدامات لازم را انجام دهد.

الخاطر اشاره کرد: باید تروریسم اسرائیلی و حمایت بدون شرط اسرائیل متوقف شود.

شایان ذکر است که شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره قطر در شهر جنین به ضرب گلوله ارتش رژیم اسرائیل کشته شد و علی السمودی روزنامه نگار قطری از ناحیه کمر زخمی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha