یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1024116
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
نشست خبری آیین پایانی رویدادملی فهما در مشهد

حوزه/آیین پایانی رویداد ملی فهما ویژه کانون های مساجد کشور، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۳ اردبیهشت ماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور، ظهر امروز در نشست خبری آیین پایانی رویدادملی فهما با شعار محوری «به توان مردم» گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی متعلق به جریان مسجدی و جوانان مسجدی است.

وی افزود: در قالب رویداد ملی فهما در سال ۱۴۰۰ از ۲۶ هزار کانون های مساجد، ۲۰هزار کانون در این طرح شرکت کردند و آیین پایانی این رویداد با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی، روز جمعه ۲۳ اردبهشت، در سالن همایش های مجتمع ولایت مشهد برگزار می شود.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد کانون های مساجد کشور در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه درباره همکاری کانون های مساجد با حوزه های علمیه، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی قم پیش از این برنامه های مختلفی برگزار کرده، همچنین با معاونت امور تبلیغ حوزه جلساتی داشتیم که از ظرفیت مبلغان بیش تر از گذشته شود.

محمدحسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم کانون های فرهنگی هنری مساجد را پیشران در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد خواند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha