جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یادبود بانوی طلبه رودسری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه رودسر در پی درگذشت معاون فرهنگی این مدرسه، گفت: زیست مجاهدانه و اخلاق‌مدارانه از ویژگی‌های مرحومه خانم محبوبه آقاجانی بود.

خانم معصومه پور ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، با تسلیت درگذشت مرحومه خانم محبوبه آقاجانی معاون فرهنگی مدرسه علمیه رودسر، گفت: این بانوی طلبه فاضله بود که هم در عرصه تحصیل و همه در عرصه کار و فعالیت بسیار کوشا و پرتلاش بود.

بیشتر بخوانید:

بانوی طلبه جهادگر گیلانی درگذشت

وی افزود: تواضع، ادب، خوشرویی، مهربانی و سعه صدر در همه احوالات حتی در شرایط سخت از سجایای اخلاقی وی محسوب می‌شد و در مجموع زیست مجاهدانه و اخلاق‌مدارانه او الگویی برای طلاب و همکارانش بود.

مدیر مدرسه فاطمیه رودسر با اشاره به زندگی تحصیلی مرحومه آقاجانی، گفت: تحصیلات حوزوی خود را در سال ۸۲ بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مدرسه علمیه رودسر آغاز کرد و در همان سال اول بعد از ازدواج به همراه همسرش به قم عزیمت کرد، در قم ادامه تحصیل داد و پس از بازگشت به رودسر در سال۹۶ اقدام به ادامه تحصیل در مقطع سطح سه کرد.

پورابراهیم ادامه داد: از سال ۹۸ سکان فرهنگی مدرسه را به دست گرفت و مجاهدانه در راستای ارتقای برنامه‌ها به لحاظ کمی و کیفی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و تربیت و نگهداری از سه فرزند چهار، هفت و ۱۴ ساله با حجم‌ فعالیت‌هایش در مدرسه و سطح شهرستان شایسته تقدیر بود.

مدیر مدرسه فاطمیه رودسر ادامه داد: هیئت‌های هفتگی شب‌های جمعه‌اش همیشه دایر بود و همپای همسر رزمنده‌اش (مدافع حرم) می‌کوشید و هیچ‌گاه اظهار خستگی نمی‌کرد.

خانم پورابراهیم، با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی مرحومه آقاجانی افزود: تهیه سبد معیشتی، جهیزیه، برپایی موکب و برنامه‌های مناسبتی و فعالیت در بسیج شهرستان از دیگر تلاش‌های او در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرستان رودسر بود.

وی، در پایان فقدان این بانوی طلبه را خسارتی برای مدرسه علمیه فاطمیه رودسر دانست و با تقدیر از همه طلاب و اقشار مردم و نیز مدیر و کادر مدیریت حوزه خواهران گیلان که در مراسم تشییع و خاکسپاری و مراسم یادبود مرحومه آقاجانی شرکت کردند، اظهار داشت: مراسم یادبودی در مدرسه علمیه صدیقه الکبری سلام الله علیها تالش و بسیج طلاب مدرسه علمیه تالش همراه با قرائت زیارت عاشورا و فاتحه و نیز مدرسه علمیه فاطمیه تالش برگزار شد.

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

بانوی طلبه ای که در میدان فرهنگی زیست مجاهدانه داشت

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زارع IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    1 0
    خدا رحمت شون کنه. واقعا لحظه هایی که با ایشون بودیم برامون درس بود. خدا به تمام بازماندگانشون صبر و اجر عظیم و جمیل عنایت کنه ان شاءالله