یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین خاموشی  رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مشهد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: نسخه حیات‌بخش کشورها، اقتدار و حفظ عزت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، رئیس شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور امروز در نشست پایانی سال تحصیلی مدارس علوم دینی اهل سنت خراسان رضوی، در اردوگاه ثامن، به تعریف تقوای سیاسی پرداخت و گفت: در تقوای سیاسی انسان باید جامعه، خانواده و گروه و مسیری که او را به سعادت می‌رساند، حفظ کند.

وی بابیان اینکه در تقوای سیاسی بصیرت مطرح است، افزود: بصیرت یعنی دشمن‌شناس باشیم، باید بفهمیم که چه موضعی در مقابل دشمنان داشته باشیم، چگونه مبارزه کنیم، زیرا دشمن با طراحی قبلی به مبارزه با ما آمده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی به اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل استکبار اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب ضمن دعوت مردم و نخبگان به علم و دانش، استقلال علمی و حرکت علمی دانش‌بنیان و پویایی اقتصادی تأکید دارند و همین‌طور قاطعانه از فلسطین و مردم غزه در برابر رژیم اسرائیل دفاع می‌کنند.

رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به اینکه نسخه حیات‌بخش کشورها، اقتدار و حفظ عزت است، افزود: امروز ایران توانسته برای مقابله با قدرت‌های زورگو، توان دفاعی و امنیتی خود را افزایش دهد تا جایی که به مرزهای رژیم صهیونیستی نزدیک شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران به‌صورت علنی اعلام می‌کند که اگر کسی به جبهه مقاومت کمک کند ما به او کمک می‌کنیم، افزود: امروز رسانه‌های غربی، صهیونیستی و وهابی برنامه‌های رسانه‌ای، رادیویی و تلویزیونی علیه ایران تولید می‌کنند تا با گسترش امواج منفی در دنیا، تصویر ایران مقتدر را بشکنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha