جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سجاد فراهانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه کردستان گفت: در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت جاری، نخبگان حوزوی از ۵ مدرسه علمیه استان کردستان در پایه سوم تا دهم در پنج رشته احکام، نحو، صرف، کلام و منطق در کنار هم به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام سجاد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: خَیرُ الدُّنیا وَالآخِرَهِ مَعَ العِلمِ وَشَرُّ الدُّنیا وَالآخِرَهِ مَعَ الجَهلِ، یعنی اینکه خیر دنیا و آخرت با دانش است و شرّ دنیا و آخرت با نادانی.

معاون آموزش حوزه علمیه کردستان گفت: با فراهم شدن امکان برگزاری المپیاد استانی در روز جمعه مورخ ۲۳ اردیبهشت، تعداد ۳۵ نفر از نخبگان حوزوی از ۵ مدرسه علمیه این استان در پایه سوم تا دهم در پنج رشته احکام، نحو، صرف، کلام و منطق در کنار هم به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام فراهانی با بیان اینکه در این المپیاد استانی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد، مطرح کرد: برگزاری چنین مسابقات و المپیادهایی بی‌شک در رشد علمی طلاب مدارس علمیه بسیار تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم که کیفیت برگزاری دوره جاری در سطح مطلوبی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha