جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: اقناع‌سازی و گفت‌وگوی مستمر دولت با مردم در اجرای طرح یارانه‌ها و ایجاد آرامش در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی، امروز در جلسه کارگروه تببین مدارس علمیه خواهران بوشهر با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار داشت: سال‌ها است که اقشار کم درآمد جامعه سهم کمتری از یارانه‌ها را دریافت می‌کنند و قشر مرفه جامعه از یارانه‌های پرداختی دولت‌ها سهم بیشتری دارند، که این اصل بر خلاف توزیع عدالت در جامعه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر لزوم مدیریت مطلوب اجرای طرح یارانه‌ها توسط دولت، خاطر نشان کرد: اقناع‌سازی و گفت‌وگوی مستمر دولت با مردم در اجرای این طرح و ایجاد آرامش در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب و نقش نخبگان و فرهیختگان جامعه مبنی بر کمک به دولت اشاره و مطرح کرد: نخبگان جامعه و طلاب و اساتید حوزه لازم است با مطالعه دقیق این طرح و تبیین آن در سطح جامعه، زمینه اجرای هرچه بهتر آن را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ارز ترجیحی به نفع مردم تمام نمی‌شود و اکثر آن به نفع دلالان و به قاچاق ختم می‌شود، تاکید کرد: قطعا ادامه روند توزیع ارز به صورت قبل، به ضرر کشور و اکثریت جامعه است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر مطرح کرد: دشمنان داخلی و خارجی کشور با فضاسازی در فضای مجازی، اهداف دیگری را در سر دارند و در این میان هوشیاری جامعه نسبت به این توطئه‌ها نقشه دشمن را بر هم خواهد زد.

انتهای پیام/.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha