پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ثی

حوزه / گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، در مصلای نمازجمعه نوش‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، گردهمایی ائمه جمعه شمال استان اصفهان، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان، حجت الاسلام قلعه مدیر حراست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان و جمعی از مسئولان، در مصلای نماز جمعه نوش‌آباد برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین سید سعید حسینی در این مراسم، به نقش ائمه جمعه در ارتقای فرهنگی و دینی جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ائمه جمعه لازم است در جهت ارتقای فرهنگی و دینی شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادورد بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار کرد: دشمن از فراگیری معارف اهل بیت(ع) توسط جوانان در کشورهای همسایه واهمه دارد و تلاش می کند جوانان کمتر با معارف اهل بیت(ع) آشنا شوند.

حجت الاسلام میثم یوسفی، مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، به تبیین رسالت و برنامه‌های این مرکز پرداخت.

وی ادامه داد: از اهداف مهم مرکز خدمات حوزه می‌توان به کاهش مشکلات طلاب و روحانیون برای پرداختن به امور فرهنگ، تبلیغی و علمی و پژوهشی اشاره کرد.

یوسفی به مشکلات طلاب و روحانیون منطقه کاشان اشاره و اظهار کرد: برای حل و کاهش این مشکلات، نیازمند همکاری و همراهی ائمه جمعه و مسئولان هستیم.

رضا مظلومی ، رئیس جهاد کشاورزی کاشان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و پاسخ به بعضی از ابهامات در عرصه هدفمندسازی یارانه، اظهار کرد: مردمی سازی و عدالت در پرداخت یارانه، سیاست دولت پس از نظرخواهی از نخبگان و کارشناسان حوزه اقتصاد کشور است.

انتهای پیام. /

نقش ائمه جمعه در ارتقای فرهنگی و دینی

نقش ائمه جمعه در ارتقای فرهنگی و دینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha