جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1024380
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
تجلیل

حوزه/ امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رسالت طلاب در حوزه‌های علمیه، استمرار رسالت انبیاء است، گفت: در شرایط فعلی ضروری است تا طلاب و اساتید حوزه در خط مقدم بصیرت افزایی و در راستای مقابله با هجمه‌های دینی و فرهنگی دشمنان حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، از طلاب و اساتید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد تجلیل شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه پرچمداران صیانت از آموزه‌های دینی و اخلاقی در جامعه هستند، اظهار داشت: طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه لازم است که با تبلیغ مستمر در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاب حوزه‌های علمیه باید قدر جایگاه تبلیغی خود را بدانند، خاطر نشان کرد: طلاب با نظم و انضباط و حضور منظم در کلاس‌های درس و جلسات مباحثه در راستای کسب معارف حوزوی کوشا باشند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رسالت طلاب در حوزه‌های علمیه، استمرار رسالت انبیاء است، گفت: در شرایط فعلی ضروری است تا طلاب و اساتید حوزه در خط مقدم بصیرت افزایی و در راستای مقابله با هجمه‌های دینی و فرهنگی دشمنان حضور داشته باشند.

در پایان این مراسم از برخی طلاب و اساتید مدرسه علمیه رضویه خرم آباد تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha