جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتشارات حوزه خراسان

حوزه/ مسئول اداره اطلاع رسانی و امور نمایشگاه های پژوهشی حوزه علمیه خراسان خبر داد: تخفیف ویژه ۳۰ درصد آثار برای طلاب و اساتید حوزوی در غرفه انتشارات این حوزه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام میرزاده در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد درباره نمایشگاه کتاب تهران گفت: تخفیف ویژه ۳۰ درصد آثار برای طلاب و اساتید حوزوی در غرفه انتشارات حوزه علمیه خراسان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این انتشارات همه منشورات خود را در بخش مجازی و حضوری نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است، یادآور شد: طلاب، اساتید و مدارس علمیه می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای تهیه این آثار با تخفیف ویژه به غرفه این انتشارات مراجعه کنند.

مسئول اداره اطلاع رسانی و امور نمایشگاه های پژوهشی حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۲۰ دایر می باشد، ابراز کرد: انتشارات حوزه علمیه خراسان با ارائه آثار منتشر شده خود در بخش عمومی (شبستان مصلی) سالن ۱۳ روبروی درب ۴۳، غرفه شماره ۴ این نمایشگاه شرکت نموده است.

وی ادامه داد: نشریات علمی تخصصی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان در ۸ موضوع مختلف به مدارس علمیه اهدا می شود.

انتشارات حوزه علمیه خراسان نیز با ارائه بیش از ۶۰ اثر منتشر شده خود در بخش عمومی، سالن ۱۳ روبروی درب ۴۳ این نمایشگاه شرکت کرده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha