جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه / حجت الاسلام معبودی با اشاره به برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور در قزوین، اعلام کرد: استان قزوین روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت معطر به حضور شهدای والا مقام خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای آنها برای برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور گفت: دشمنان نظام هر روز با ترفندها و توطئه های جدید علیه نظام اسلامی ظاهر می شوند؛ دشمنی استبکار و فتنه گران تمامی ندارد، زیرا آنها با اسلام، انقلاب و خون شهدا مشکل دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: اگر بخواهیم مسیر انقلاب اسلامی را با سرافرازی و سربلندی طی کنیم، باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، چرا که شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند و جان خود را در این راه نثار کردند.

وی ادامه داد: تنها با حفظ خون شهدا و آرمان های انقلاب می توانیم این مسیر را طی کنیم و به مقابله با توطئه گران و فتنه گران بپردازیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: هرگونه تحریم، فشار اقتصادی و معیشتی اقدام دشمن علیه نظام اسلامی است که با صبر و استقامت ملت بی اثر می شوند.

وی اظهار کرد: این سرزمین به برکت پرچم اسلام، انقلاب و شهدا همواره استوار است و توطئه های دشمنان نمی تواند به آن آسیبی وارد کند.

حجت الاسلام معبودی همچنین به برگزاری همایش روحانیون آزاده سراسر کشور و گرامیداشت شهدای روحانی استان قزوین بیان کرد: استان قزوین روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت باز هم معطر به حضور شهدای والا مقام خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha