پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی نیا

حوزه/ مسئولان حوزوی آذربایجان غربی در پی رحلت استاد فاطمی نیا، پیام های تسلیتی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، ائمه جمعه شهرستان های خوی و شوط و حجت الاسلام کاظم سلامتی، در پیام های جداگانه ای رحلت استاد فاطمی نیا را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

بسم الله الرحمن الرحیم
الإمامُ علیٌّ علیه السلام: العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ، أعیانُهُم مَفقودَةٌ، و أمثالُهُم فِی القُلوبِ مَوجودَةٌ .

اهل علم، تا دنیا هست زنده اند. پیکرهایشان از میان می رود، امّا یادشان در دلها هست.

رحلت جانگداز عالم جلیل القدر، استاد فاطمی نیا موجب تاثر اینجانب گردید.

اینجانب این ضایعه درگذشت این معلم اخلاق، واعظ متقی و پشتیبان ولایت فقیه را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بیت معظم له، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم.

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱


پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَی رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبَادِی وَادْخُلِی جَنَّتِی"

خبر رحلت عالم عارف و مربی بصیر حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج سیّد عبدالله فاطمی‌نیا (رضوان‌الله علیه) موجب تأثر گردید.

اینجانب مصیبت فقدان این شخصیت ممتاز را به مجامع روحانی، دانشگاهی و عموم ارادتمندان آن مرحوم و بالاخص خاندان گرامی ایشان تسلیت عرض نموده و بدین‌وسیله مراتب مواسات و هم دردی خود را اعلام می‌دارم و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و رضوان و جهت بازماندگان صبر، سلوان و اجر بی‌پایان مسألت می‌نمایم.

صفدر محمدی
مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی

پیام تسلیت امام جمعه خوی

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

اذا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عالم ربانی و استاد برجسته اخلاق و معرفت، مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی نیا رضوان الله تعالی علیه موجب تألم و تأثر فراوان شد. عمری بابرکت و سرشار از تهذیب و معنویت، توأم با مجاهدت در تربیت نفوس مستعده، خلاصه ای از زندگی این عالم وارسته است.

بی‌تردید فقدان این عالم وارسته و عارف پارسا، ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است. اینجانب درگذشت استاد فاطمی نیا را به رهبری معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، دوستداران و بیت مکرم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم .

حجت قاسم خانی
امام جمعه شهرستان خوی


پیام تسلیت امام جمعه شهرستان شوط

انا لله و انا الیه راجعون

روح ملکوتی و فرزانه حضرت آیت الله فاطمی نیا به ملکوت اعلی پیوست.

این دانشمند شهیر و مورخ تاریخ معنویت بشریت پس از سالها مجاهدت در عرصه تبلیغ و تشریح دین بعد از سپری کردن روزهای بیماری دار فانی را وداع گفتند.

این استاد بزرگ اخلاق دل های زیادی را مشتاق فضائل اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت و سرمایه عمر خود را معطوف به جلب رضایت حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا روحی له الفدا نموده است .

این دانشمند شهیر و خطیب نامدار جهان اسلام همواره در راستای دین و پرورش افکار انسانی قدم نهاد و و باعث ایجاد صفای روحی و پرورش قلبهای انسانی شدند.
اینجانب این ضایعه بزرگ انسانی معنوی را به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض نموده و تعزیت خود را به دوستداران ایشان در شهرستان و منطقه آزاد ماکو ابراز میدارم.

محمدرضا جباری

امام جمعه شهرستان شوط

پیام تسلیت حجت الاسلام کاظم سلامتی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی استاد فاطمی نیا را به مقام عظمای ولایت و حوزه های علمیه وشاگردان وجوانان خوش ضمیری که از انفاس قدسیه ایشان استفاده می کردند و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند متعال علو درجات را خواستارم.

ایشان از علمای اخلاقی بودند که عمر شریفشان را صرف تربیت جوانان ودل باختگان معارف الهیه کردند که ان شاءالله ذخیره آخرتشون و سبب ترفیع مقام ایشان گردد.

الاحقر کاظم سلامتی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha