پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: استاد فاطمی نیا در برهه‌های حساس با دفاع صریح از آرمان‌های انقلاب، راه امام راحل عظیم‌الشأن‌(ره) و رهبر معظم انقلاب، راهنمای خواص و مایه دلگرمی و امیدواری مؤمنان بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در پی ارتحال حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نیا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ارتحال واعظ شهیر و عالم پارسا حجت الاسلام والمسلمین حاج سیّد عبدالله فاطمی‌نیا(رض)، استاد اخلاق و مدرس حوزه علمیه موجب تأسف و تأثر گردید.

این استاد برجسته اخلاق با کلام و بیان نافذ و تأثیرگذارش، عمر خویش را در ترویج و تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی در سطوح مختلف گشت و جان‌های تشنه و حقیقت جوی را بهره مند ساخت.

ایشان در برهه‌های حساس تاریخ انقلاب اسلامی با دفاع صریح و راهگشا از آرمان‌های انقلاب اسلامی، راه امام راحل عظیم‌الشأن‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهنمای خواص و مایه دلگرمی و امیدواری مؤمنان بودند.

اینجانب ضایعه فقدان آن‌ عالم جلیل‌القدر را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha