جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1025047
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
امر به معروف

حوزه / دبیر ستاد امر به معروف هرمزگان گفت: مدیران با مجموعه های فرهنگی و اجتماعی، همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام کریمی، صبح امروز سه شنبه در جلسه با اعضای مجموعه فرهنگی محمدیه شهرستان بندرعباس، اظهار کرد: توانمندی گروه های فرهنگی با نیروهای متعهد، متخصص و با تجربه دارای اثر بخشی قابل توجه است و طرح هایی که از دل این تجربه و تخصص بیرون می‌آید، قابلیت اجرایی را در سطح دارد.

وی بیان با اینکه رویکرد ستاد امر به معروف حمایت از گروه ها و مجموعه های فعال فرهنگی اجتماعی است، ادامه داد: اگر مدیری نمی تواند با مجموعه های پیشرو در عرصه های فرهنگی و اجتماعی، همراهی کند صحنه را به شخص دیگری واگذار کند.

در ابتدای جلسه حاضرین نظرات و برنامه های خود را در راستای کارآفرینی، اشتغالزایی و امور فرهنگی مطرح و درخواست خود را مبنی بر حمایت همه جانبه برای اجرای برنامه ها بیان کردند.

حاضرین با اشاره به فقر فرهنگی و معیشتی در محلات بندرعباس به ویژه محله کوی ملت (۲۰۰۰) گفتند: با توجه به تراکم بالای جمعیت در این محله و نابسامانی وضعیت فرهنگی، بهداشت و درمان و امور اجتماعی و عدم همراهی دستگاه‌های متولی، نیازمند توجه ویژه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برای برقراری ارتباط موثر با دستگاه های اجرایی هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha