سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حسین روحانی نژاد

حوزه / نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه داشتن سرپناه حق مردم است، گفت: مقام معظم رهبری بر این مسائل بسیار تاکید دارند و لذا ساخت مسکن برای معلولان و افراد کم برخوردار زیر نظر نهادهای حمایتی جزو برنامه‌های اصلی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در حوزه عمران و روستایی و تهیه و اجرای طرح‌های هادی ورود خوبی داشته است، اظهار داشت: در بیش از ۴۰ هزار روستا در سراسر کشور طرح هادی تهیه و در ۲۱ هزار روستا این طرح اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از واحدهای مسکونی در روستاها با در اختیار قرار دادن تسهیلات بازسازی و نوسازی شده‌اند، گفت: در افق ۱۴۱۰ امیدواریم تا جشن نوسازی و مقاوم سازی منازل روستایی را برگزار کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد با اشاره به اینکه بنیاد در حوزه مسکن شهری نیز در کنار دولت برای ساخت مسکن حضور دارد، مطرح کرد: در طرح نهضت ملی مسکن، بنیاد مسکن پذیرفته تا ۴۰۰ هزار واحد از یک میلیون واحد سالانه را مشروط بر فراهم کردن شرایط توسط وزارت راه، بسازد.

وی افزود: توجه به مسکن محرومان و دقت در کیفیت و سرعت بازسازی منازل، دو سفارش رهبر معظم انقلاب به مجموعه بنیاد مسکن است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه داشتن سرپناه حق مردم است، گفت: مقام معظم رهبری بر این مسائل بسیار تاکید دارند و لذا ساخت مسکن برای معلولان و افراد کم برخوردار زیر نظر نهادهای حمایتی جزو برنامه‌های اصلی ما است.

در ادامه این جلسه نیز حجت الاسلام سید سعید بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان، خواستار توجه به ساخت منازل خانه عالم در روستاها و رفع مشکل مسکن طلاب شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha