شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دلیل ما

مدیر انتشارات «دلیل ما» بیان اینکه تا کنون حدود هزار عنوان کتاب در حوزه تبیین و تشریح  معارف اهل‌بیت(ع) در این انتشارات چاپ‌شده گفت:۹۹ درصد مولفان این انتشارات،  معممین هستند که  حدود ۱۰۰طلبه را شامل می شود.

مهدی خشنود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از اصفهان در حاشیه ی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اینکه فعالیت انتشارات دلیل ما از سال ۷۹آغاز شده گفت: این مجموعه فرهنگی در حوزه تبیین و تشریح معارف اهل‌بیت(ع) شامل زندگی‌نامه، تاریخ و سیره ایشان فعالیت می کند و پایگاه این انتشارات در شهر مقدس قم است.

وی با بیان اینکه تا کنون حدود هزار عنوان کتاب در انتشارات دلیل ما چاپ‌شده افزود: استاد نجم‌الدین طبسی، آیت‌الله سیدان، محمدباقر انصاری و رسول جعفریان از جمله مولفانی هستند که با انتشارات ما همکاری دارند.

مدیر انتشارات دلیل ما اظهار داشت: در سال گذشته ۲۰ عنوان کتاب با عناوین مختلف و متنوع در این انتشارات مانند بی‌کران، بیراهه‌ها و پاسخ مشابهت عقلی و نقلی در رابطه با شهادت حضرت زهرا(س)، جنگ جمل و شورای ۶نفره چاپ شده است.

خشنود در زمینه ارتباط این مجموعه انتشاراتی با طلاب و روحانیون حوزه هم گفت: ۹۹ درصد مولفان این انتشارات، معممین هستند که حدود ۱۰۰طلبه را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این انتشارات از سال ۷۹ تا سال ۸۴ ناشر نمونه کشور بوده، اظهار کرد: این افتخار به دلیل ارائه بحث‌های روز علمی و تحقیقاتی در آثار برای نمونه تالیفات استاد علامه حکیمی از جمله الحیات با ۱۲ جلد دایرةالمعارف حدیثی محقق شد.

مدیر انتشارات «دلیل ما» با اشاره به اینکه ناشران به صورت خودجوش و فعال در این نمایشگاه حضور دارند، اضافه کرد: انتظار ما از وزارتخانه و زیر مجموعه های آن حمایت از مردمی است که در نمایشگاه حضور می یابند و ناشران هم هزینه های اقتصادی شان تا حدی رفع شود.

وی در پایان پیشنهاد مطالعه کتاب اسرار آل محمد از محمد باقر انصاری را داد که تاریخی از زندگی اهل بیت علیهم اسلام است.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha