پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سيد محسن حسيني ديباجي

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: همه باید در این شرایط مهم، احساس مسئولیت کنند و دولت را در رسیدن به عدالت اقتصادی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، در برنامه بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، با اشاره به خدمات ارزشمند مرحوم استاد فاطمی نیا و تعابیر مقام معظم رهبری در پیام تسلیت، گفت: بسیار مهم است که ولی فقیه از انسان رضایت داشته باشد و این پیام به این معنا است که امام زمانش از او راضی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: بر اساس آیات قرآن کریم انسان با رعایت تقوا و از فتنه ها در امان می ماند و در بن بست قرار نمی گیرد و از جایی که حتی فکرش را هم نمی کند گشایش به او می رسد .

وی افزود: از دیگر برکات تقوا این است که انسان در غبار فتنه گمراه نمی شود و امور افراد سامان می یابد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصادی روز و مباحث مربوط به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت: مخالفین اصلی این طرح بزرگ اقتصادی، معاندین و دشمنان اسلام هستند، زیرا آنها بدنبال بهره برداری و ایجاد آشوب از هر فرصتی هستند.

وی تصریح کرد: احتکار خانگی از جمله رفتارهای غلطی است که متاسفانه با شبهه افکنی معاندین در فضای مجازی، دولت را در رسیدن به اهداف اصلی اجرای این طرح مهم اقتصادی با مشکل مواجه می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ما امروز می بایست با تبعیت از فرمان ولی فقیه و جهاد تبیین، با تحریف واقعیات و القای یاس و ناامیدی در جامعه مقابله کنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم با اجرای این طرح، معیشت دهک های پایین و افراد نیازمند بهبود پیدا کند و در حقیقت قصد دولت از اجرای این طرح خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha