یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل جدی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین

حوزه / رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مقام معظم رهبری در پنج ماه گذشته بیش از ۵۰ بار کلمه "جهاد تبیین" را به کار برده‌اند و ایشان در یک دهه گذشته بارها از واژه جمعیت استفاده کرده‌ و فرمودند همه در این میدان موظف به روشنگری، تبیین و افشاگری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قمی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: یکی از شاخص‌ها در نظام اسلامی، مردم هستند و در میان مردم گروه مستضعفان به عنوان ولی نعمتان جایگاه ویژه ای دارند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تبلیغ و تبیین اسلام ناب محمدی نباید به دلیل سوء مدیریت‌ها و یا غفلت از مسائل اجتماعی مغفول بماند. ما رسالت داریم تبلیغ دینی را جدی بگیریم.

وی اظهار کرد: گروه‌های مردمی نیز باید مبلغ اسلام باشند و دستگاه‌های حاکمیتی به عنوان خادم و پشتیبان عمل کنند تا کارها به نتیجه برسد.

قمی تصریح کرد: در مقابله با دشمن نباید فقط به تجهیزات تبلیغی، رسانه‌ای و نظامی دشمن توجه کرد؛ در نظام محاسباتی باید به وعده‌های الهی و اعجاز خداوند نیز باور داشته باشیم و به آن‌ها توجه کنیم تا با انگیزه و امید بیشتری به اهداف متعالی خود برسیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه برای تحقق جهاد تبیین باید مردم به میدان بیایند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن در حال قبضه کردن افکار عمومی است و اگر موفق شود رفتار ملت آن گونه که دشمن می‌خواهد شکل می گیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پنج ماه گذشته بیش از ۵۰ بار کلمه "جهاد تبیین" را به کار برده‌اند و ایشان در یک دهه گذشته بارها از واژه جمعیت استفاده کرده‌ و فرمودند همه در این میدان موظف به روشنگری، تبیین و افشاگری هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: جنگ اصلی، جنگ تبیین است و ما وسط جنگ قرار گرفته ایم و هرکس با هر توانی که دارد در این جنگ باید نقش آفرینی کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: در سازمان تبلیغات انسان‌های بزرگ و مجاهدی وجود دارند و ما مسئول تبیین برنامه ها و تبلیغ اسلام ناب هستیم و باید این مسأله با جدیت پیگیری شود.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام زهرایی تقدیر و حجت الاسلام یوسف پورآرین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی قزوین معرفی شد.

همچنین در این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون، روح الله رحیمی تقدیر شد .

رهبر انقلاب در پنج ماه گذشته بیش از ۵۰ بار کلمه "جهاد تبیین" را به کار برده‌اند

رهبر انقلاب در پنج ماه گذشته بیش از ۵۰ بار کلمه "جهاد تبیین" را به کار برده‌اند

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha