چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه سردارین

حوزه /  مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: همه مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ اعتماد مردم و بهبود شرایط کشور بکار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم امید به آینده در بین مردم بیشتر شده و همه مسئولان تمام تلاش خود را برای حفظ این اعتماد و بهبود شرایط کشور بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه حق و باطل همیشه در حال جنگ و مبارزه هستند، اظهار کرد: نظام اسلامی ایران چون حق است، در مقابل باطل پیروز خواهد شد، چرا که غلبه و پیروزی حق بر باطل وعده الهی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اجازه اثرگذاری تبلیغات روانی آمریکا را نداده و ملت ایران در طول چهار دهه گذشته ثابت کرده که می‌تواند در سخت‌ترین شرایط گلیم خود را از آب بیرون کشیده و بدون اینکه مهر وابستگی بر پیشانی‌اش بخورد، عزتش را حفظ کند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: دشمنان تمام امکانات خود را بسیج کرده اند و حتی دخالت آمریکا در امور عراق، افغانستان و سوریه هم با هدف خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی ایران بود، اما در نهایت از منطقه گریختند.

وی در ادامه به اهمیت تهذیب نفس پرداخت و عنوان کرد: تحصیل در حوزه های علمیه نعمت بزرگی است و شکر این نعمت با خودسازی و تربیت صحیح حاصل می شود.

حجت الاسلام مهر آرا خاطرنشان کرد: علم بدون اخلاق نتیجه ای در پیش نخواهد داشت، لذا علم همواره باید توام با اخلاق و تهذیب نفس باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha