چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آرش رجبی

حوزه/ مدیر کل امور تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه خواهران گفت: از جمله بایسته های مهم به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه، اعطای یارانه مستقیم به کتابخوانان برای خرید کتاب است.

حجت الاسلام آرش رجبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به گرانی کاغذ و به تبع آن افزایش قیمت کتاب در سال های اخیر لازم است که حمایت بیشتری از طیف کتاب خوان جامعه از جمله اساتید، طلاب و دانشجویان به عمل آید.

وی همچنین افزود: در این خصوص به نظر بنده، یکی از راهکارهای مؤثر این است که یارانه بخش کتاب به طور مستقیم به افراد کتاب خوان داده شود و البته در این میان حمایت از بخش نشر نیز بر اساس نگاه و رویکرد هدفمند و اولویت دار نباید فراموش شود.

این محقق و نویسنده حوزوی در ادامه با بیان این که تاکنون چهار کتاب به قلم و تلاش او منتشر شده است، گفت: یکی از این کتاب ها، "قاعده الواحد"، کتاب درسی حوزه علمیه خواهران و دیگری "تربیت توحیدی" است که به اهتمام نشر هاجر ویژه طلاب خواهر به زیور طبع آراسته شده که البته قابل استفاده برای عموم مردم و خانواده هاست و عنوان کتاب سوم با موضوع تربیتی و اخلاقی، " آداب کوی جانان" می باشد، ضمن آن که کتاب چهارم درباره "نقد و بررسی انجمن حجتیه" است.

وی همچنین بیان داشت: دو کتاب دیگر نیز در مراحل پیش از چاپ قرار دارد که ان شاءالله به زودی منتشر می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha