شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غلامی امام جمعه بشاگرد

حوزه / امام جمعه بشاگرد گفت : یکی از فتوحاتی که فرزندان انقلاب اسلامی به عنوان خرمشهرهای پیشرو دارند، در فضای مجازی و رسانه‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه فتح خرمشهر، کار خدا بود و ما مسلح به الله اکبر و با مقاومت در برابر دشمنان، به فتح خرمشهر دست پیدا کردیم، اظهار داشت: یکی از فتوحاتی که فرزندان انقلاب اسلامی به عنوان خرمشهرهای پیشرو دارند، در فضای مجازی و در فضای رسانه‌ای است.

وی با اشاره به روز ملی جمعیت بیان کرد: فرزندان، عامل اقتدار، سلامت، امنیت و استحکام خانواده و رشد شخصیت والدین است اما از طرفی تک فرزندی یا کم فرزندی عامل انزوا، افسردگی و تزلزل خانواده و تهدید جامعه خواهد بود.

امام جمعه بشاگرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در طول هشت سال دفاع مقدس، یادآور شد: طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس، علاوه بر ترویج مباحث دینی و تقویت روحیه رزمندگان، در فرماندهی گردان‌ها و خط شکنی حضور پر رنگ داشتند.

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: تاکنون از ظرفیت بخش معدن در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان بهره‌وری نشده است و لذا امیدواریم با اجرایی کردن مصوبات بخش معدن، توسط دولت و همکاری مردم این ظرفیت بالفعل و بهره‌ور شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha