جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کشکولی

حوزه/ کشکولی با بیان اینکه حضور طلاب در عرصه تولیدات دینی یکی از ضروریات جامعه امروز است، گفت: آنچه امروز رسانه نیاز دارد، مدل‌سازی فرم حضور بانوان جهت استفاده از رسانه‌های نوین جهت انتقال صحیح مبانی دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کارگاه آموزشی «تجربه نگاری مباحث دین و رسانه» از سلسله کارگاه های دوره سواد رسانه از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این کارگاه، آقای دکتر محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به انتقال تجربیات رسانه ای خود پرداخت و حضور طلاب در عرصه تولیدات دینی را یکی از ضروریات جامعه امروز دانست.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: آنچه امروز رسانه نیاز دارد، مدل‌سازی فرم حضور بانوان جهت استفاده از رسانه‌های نوین جهت انتقال صحیح مبانی دینی است.

کشکولی در توضیح اینکه چرا مباحث و فعالیت‌های دینی در فضای مجازی کمرنگ هستند، بیان داشت: ما محتوای دینی و ایده‌های فراوانی داریم، اما حرکت جهادی برای تبدیل به یک کار رسانه ای یا مستند نداریم.

وی تأکید کرد: طلبه مستندساز در صورت ارائه محصول دینی می‌تواند از شبکه مطالبه کند، اما ارائه محتوا، طرح و ایده به تنهایی، در شرایط کنونی بی‌فایده است.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در ساخت مستند و کار تولیدی دینی باید مدنظر قرار بگیرد، کوتاه و تأثیرگذار بودن آن است، ولو در یک یا دو دقیقه.

کشکولی در پایان تصریح کرد: امروز ما به نیروهای پای کار که دغدغه‌مند باشند و بنا بر دغدغه دینی اقدام به تولید کنند، نیاز داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا صالحی فر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    0 0
    سلام و عرض ادب اطلاع رسانی به مخاطب دغدغه مند و تاکید بر نکات کلیدی و مهم از جانب خبرگزاریهای دینی قابل ستایش است.