پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1025811
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
مدرسه

حوزه / معاون آموزش مدرسه علمیه جامعة المهدی(عج) اصفهان از آغاز پذیرش این مدرسه ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا فقیهی معاون آموزش مدرسه علمیه جامعة المهدی(عج) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، با اشاره به اینکه مدرسه علمیه جامعة المهدی(عج) توسط تولیت مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان تاسیس شده است، اظهار داشت: این مدرسه از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی در اصفهان افتتاح شد و تا به امروز در زمینه معارف اسلامی به آموزش طلاب پرداخته است.

معاون آموزش مدرسه علمیه جامعة المهدی(عج) اصفهان تصریح کرد: این مدرسه علمیه در منطقه جنوبی شهر اصفهان و در شهرک ولی عصر واقع است و به عنوان تنها پایگاه حوزوی در منطقه جنوبی اصفهان شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پذیرش در این مدرسه، اختصاص به فارغ التحصیلان دانشگاهی (برادران) دارد، عنوان کرد: پذیرش در این مدرسه آغاز و تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد که داوطلبان از دو طریق تلفنی با شماره تماس‌های ۰۳۱۳۱۳۱۵۸۶۶ - ۰۹۰۱۴۳۲۲۳۷۹ و به صورت حضوری به آدرس شهرک ولی عصر، روبه‌روی بیمارستان میلاد، مدرسه علمیه جامعة المهدی(ع) می توانند اقدام کنند.

حجت الاسلام فقیهی خاطرنشان کرد: از جمله مزایای این مدرسه می‌توان به استفاده از اساتید مجرب و شناخته شده، دوره تحصیلی فشرده، اهتمام به قرآن، حدیث و اخلاق در برنامه آموزشی، تحت اشراف تولیت مسجد مقدس جمکران، محیط آموزشی مناسب و حمایت و بکارگیری فارغ التحصیلان در برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی اشاره کرد.

گفتنی است با توجه به ظرفیت محدود پذیرش، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نامشان را قطعی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha