جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / کارگاه روش طرح سوال در همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه همدان گفت: به جهت موفقیت در عرصه ارتقا سطح مدارس استان، لازم بود که رویه‌ها در بین مدارس سطح استان نزدیک و همسو باشد، که در این راستا کارگاه روش طرح سوال با حضور اساتید برگزار شد.

حجت الاسلام محمد فراهانی معاون آموزش حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری کارگاه روش طرح سوال در مرکز همدان، اظهار داشت: بعد از تشکیل مدیریت‌های استانی، سیاست مرکز قم بر این اصل بود که کارها و قعالیت‌ها با شیب ملایم به مراکز و استان‌ها تفویض شود و لذا در استان همدان نیز با همین روش و سیاست، مقرر شد تا کارها به مدارس تفویض شود.

وی با بیان اینکه در این راستا نیازمند ارتقای سطح مدارس هستیم، گفت: به جهت موفقیت در این عرصه لازم بود که رویه‌ها در بین مدارس سطح استان نزدیک و همسو باشد، بنابراین اقدام به برگزاری این دوره کردیم تا طرح سوال در مدارس به صورت یک رویه خاص انجام شود.

معاون آموزش حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه از هر مدرسه دو نفر از اساتید در این دوره شرکت کردند، مطرح کرد: استاد مسعودی، استاد معتمدی و استاد فرهودی برای ارائه مطالب مورد نیاز اساتید استان، در این نشست حاضر شدند و به بیان آخرین روش‌ها در راستای پیشرفت سطح علمی مدارس و طلاب پرداختند.

وی تصریح کرد: پس از پایان دوره، اساتید با حضور در مدارس خود، به بیان نکات مطرح شده برای دیگر اساتید مدارس خواهند پرداخت تا شاهد یک رویه ثابت و مشخص در سطح استان باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha