شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماز جمعه

حوزه / امام جمعه بادرود به تصمیم دولت سیزدهم در جراحی اقتصادی اشاره کرد و گفت: از همه آحاد مردم می خواهیم که همچون گذشته به کمک دولت بیایند و اجازه ندهند که بدخواهان و زالو صفتان به اهداف شوم خود برسند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن تسلیت ارتحال عالم واعظ حجت الاسلام والمسلمین حاج سید عبدالله فاطمی نیا، گفت: استاد فاطمی نیا با کلام نافذ و تاثیرگذارش و دفاع صریح انقلاب مایه دلگرمی و امیدواری مومنان بودند.

امام جمعه بادرود در ادامه با اشاره به روز ملی جمعیت، افزود: با توجه به اینکه یکی از پر فایده ترین ثروت های کشور، جمعیت جوان است، به همین دلیل مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ فرموده اند.

وی ادامه داد: تسهیل و ترویج تشکیل خانواده، کاهش سن ازدواج، حمایت از زوج های جوان، اختصاص تسهیلات مناسب، پوشش بیمه‌ای و ارتقاء امید به زندگی از سیاست‌های کلی افزایش جمعیت است.

امام جمعه بادرود در ادامه با گرامی داشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عظمت آزادسازی خرمشهر به قدری اهمیت دارد که امام خمینی(ره) فرمدند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

امام جمعه بادرود اضافه کرد: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرمودند: «جوان‌های عزیز! بچه‌های عزیز من! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید؛ خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، بلکه‌ در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بلعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است»

حجت الاسلام قاسمی در ادامه با اشاره به اصلاح نظام اقتصادی، شکاف طبقاتی را نتیجه سیاست های دولت گذشته دانست و گفت: سیاست های غلط دولت گذشته باعث شد تا مناطق محروم محروم تر و فساد، تبعیض، رانت و قاچاق در جامعه بیشتر شود.

امام جمعه بادرود به تصمیم دولت سیزدهم در جراحی اقتصادی اشاره کرد و گفت: از همه آحاد مردم می خواهیم که همچون گذشته به کمک دولت بیایند و اجازه ندهند که بدخواهان و زالو صفتان به اهداف شوم خود برسند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند برای علاج تحریم‌ها دو مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها و غلبه بر آنها و رفع تحریم وجود دارد که مسیر رفع تحریم را با چندسال مذاکره یک‌بار امتحان اما به نتیجه‌ای نرسید، لذا مسیر غلبه برتحریم را باید در پیش بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha