پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد و مشکلات موجود، تنها با تعامل و همسویی دولت و مردم امکان پذیر خواهد بود، البته در این بین نیازمند صبر و دقت در کارها نیز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: خداوند بارها در قرآن کریم مسلمانان را به صبر در برابر مشکلات و گرفتاری‌ها دعوت می‌کند و امروز نیز لازم است که با تاسی به آیات قرآن کریم بر مشکلات که در جامعه وجود دارد فایق شویم و این کار با شکیبایی مردم و عملکرد درست دولت ممکن خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: در دیداری که به تازگی روحانیون اهل سنت کشور با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی داشتند بر این موضوع تاکید شد به تدریج مشکلات موجود در کشور برطرف خواهد شد و در این دیدار از مردم و روحانیون درخواست شد تا دولت را در اجرای درست طرح تحول اقتصادی در بخش یارانه یاری کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با این وجود در حال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی در سطح جامعه به عینه دیده می‌شود و لذا می‌طلبد تا دولت و تیم اقتصادی‌اش برای برون رفت از این وضعیت هرچه سریعتر راهکاری پیدا کنند.

وی پیروزی بر مشکلات را دور از دسترس ندانست و عنوان کرد: برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد و مشکلات موجود، تنها با تعامل و همسویی دولت و مردم امکان پذیر خواهد بود، البته در این بین نیازمند صبر و دقت در کارها نیز هستیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری یادآور شد: شهدای انقلاب برای ما به عنوان آموزگارانی هستند که درس‌های بزرگی برای درست زندگی کردن به همه آموختند و امروز باید اصول این مکتب ناب را در جامعه عملی کنیم.

امام جمعه سنندج افزود: استان کردستان برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم کرده است که این نشان از روحیه انقلابی و سلحشوری مردمان این دیار دارد، بنابراین از مسئولان درخواست داریم که مردم کُرد و مشکلات آنان را فراموش نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha