جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دو جوان بحرینی

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، صدور احکام از سوی دادگاه عالی عربستان سعودی در اعدام "جعفر سطان" و "صادق ثامر" را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه ای، صدور احکام از سوی دادگاه عالی عربستان سعودی در اعدام "جعفر سطان" و "صادق ثامر" دو جوان بحرینی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل سعود برای جنایت اعدام جدید، تصمیم گرفته و این کار را از طریق تأیید محاکمه غیر شرعی و صدور حکم اعدام "جعفر سلطان" و "صادق ثامر" دو جوان زندانی در زندان سعودی انجام می دهد.

ائتلاف جوانان انقلابی اشاره کرد: رژیم آل سعود، هفت سال گذشته، ثامر و سلطان را در پلی که بحرین و عربستان را به هم مرتبط می کند، بازداشت کرد و در زندان انفرادی قرار داد و آنها را از دیدار با نزدیکان و وکیلش منع کرد. محاکمه آنها از کمترین معیار عدالت بی بهره بوده و به کمترین حقوق قانونیشان دست نیافتند.

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، رژیم آل سعود را مسئول کامل سلامتی آن دانست و از سازمان ملل متحد و شخص دبیرکل آن "انتونیو گوترس" خواست به وظیفه خود عمل کرده و برای توقف این جنایت، دخالت فوری کند.

این ائتلاف بحرینی، از جامعه بین الملل خواست برای جلوگیری از اجرای حکم اعدام علیه این دو جوان بحرینی، در برابر محمد بن سلمان و پدرش بایستند.

ائتلاف جوانان، رژیم آل خلیفه را شریک هرگونه جنایتی دانست که علیه شهروندان بحرینی انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha