شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: رژیم آل سعود با گستاخی و بی اعتنایی به ارزش ها و اصول دینی و انسانی از اعدام سه شهروند بی گناه در منطقه قطیف خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در خصوص جنایت اعدام ۳ جوان اهل قطیف بیانیه ای صادر کرد و در آن بر بصیرت نورانی امام راحل امت، امام خمینی (ره) تاکید کرد که با هر روز جنایت و بی عدالتی اشرار منطقه مشهود است.

ائتلاف انقلاب ۱۴ فوریه افزود: امام خمینی سند اخلاقی و چشم انداز راهبردی را برای ما ترسیم کرد و بر اصل انقلاب و اقدام مشترک علیه ظالمان و بر ضرورت اتحادی گسترده که همه مستضعفان را برای مقابله با رژیم های ظالم و اربابان آنها استکبار جهانی گرد هم آورد، تاکید کرد.

در ادامه بیانیه ائتلاف ۱۴ فوریه آمده است: رژیم آل سعود روز یکشنبه با گستاخی و بی اعتنایی به ارزش ها و اصول دینی و انسانی از اعدام سه شهروند بی گناه در منطقه قطیف خبر داد که نام آنها شهیدان حسین المحیشی، فاضل النصیف و زکریا المحیشی است. آن هم در سلسله کشتارها و اعدام های پی در پی در طی چند روز و با تداوم نفرت انگیزی که در تاریخ بشریت بی نظیر است، به توقیف اجساد شهدا و محروم کردن خانواده های آنها از برگزاری مراسم تشییع و تدفین پرداخته است که از جمله آنها دو شهید جوان از بحرین، به نام جعفر سلطان و صادق ثامر هستند.

در این بیانیه تاکید شده است: علی رغم تبلیغات تغییر هویت در داخل عربستان، تداوم این شیوه وحشیانه جنایت، مستلزم همبستگی و وحدت مردم منطقه برای مهار این رژیم تروریستی است که خون ریخته است و جنایات فجیع و وحشیانه را مرتکب شد که بشریت را شرمسار می کند و هنوز هم به خصوص در یمن، بحرین و حجاز مرتکب می شود.

شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلاب بحرین در خاتمه به خانواده شهدای قطیف، تسلیت گفت و به آنها اطمینان داد که زخم قطیف زخم ما در بحرین است و اینکه این فداکاری های عظیم در نظر خداوند است که انتقام این خون پاکی که به ناحق ریخته شد را به دست بندگان باوفایش خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha