پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تاکید کرده در این شرایط ملت بحرین باید بیدار و هوشیار باشد و به شدت از اعتماد به رژیم آل خلیفه و ادعاهای دروغ او مبنی بر حمایت از مردم پرهیز کنند؛ چرا که تفکر داعشی در دستگاه امنیتی بحرین نیز حضور دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان های انقلابی بحرین ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی دمام عربستان، این را توطئه تروریستی علیه اسلام دانستند و خواستار تشکیل کمیته های مردمی برای مبارزه با خطر داعش شدند.

الوفاق: انفجار دمام اقدامی تروریستی علیه اسلام است

جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: انفجار دمام جنایتی کینه توزانه و وحشیانه است که نشان دهنده وجود توطئه ای تروریستی و خطرناک علیه اسلام و مسلمانان است.

الوفاق بحرین افزود: تروریسم سازمان دهی شده توسط دشمنان اسلام فجیع ترین جنایت ها را در حق بشریت مرتکب می شود تا در جهان اسام فتنه انگیزی کنند و ارزش های اسلام را پایمال کنند و برای رسیدن به این هدف شوم خود به نماز جمعه مسلمانان حمله ور شدند.

در این بیانیه آمده: این جنایت حامل پیامی مهم است برای دوستداران اسلام تا اقدامی برای محافظت از امت و حفظ حقوق ملت ها انجام دهند و فتنه و درگیری و اختلاف را از بین ببرند.

الوفاق شهادت پنج نفر از شیعیان مسجد امام حسین(ع) دمام را به تمام ملت عربستان و اهالی دمام و بستگان این شهدا تسلیت گفت و حمایت خود را از تمام مسلمانان مخلص و غیور مبارز با فتنه اعلام کرد.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه: کمیته های مردمی مبارزه با داعش تشکیل شود

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه نیز با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی علیه نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) دمام را محکوم کرد و افزود: این جنایت در راستای توطئه های برنامه ریزی شده رژیم آل سعود است که گروههای تروریستی داعش را تغذیه می کند و از آنها برای اجرای توطئه های خود در منطقه بهره می برد.

در این بیانیه آمده: بحرین نیز از خطر تفکر داعشی تکفیری در امان نیست؛ چرا که این تروریست ها در رژیم آل خلیفه و در میان مزدوران این رژیم حضور دارند و تمام منطقه را تهدید می کنند و ما خواستار تشکیل کمیته های مردمی برای حفاظت از جان شهروندان به ویژه حفظ جان نمازگزاران مساجد هستیم.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تاکید کرده در این شرایط ملت بحرین باید بیدار و هوشیار باشد و به شدت از اعتماد به رژیم آل خلیفه و ادعاهای دروغ او مبنی بر حمایت از مردم پرهیز کنند؛ چرا که تفکر داعشی در دستگاه امنیتی بحرین حضور دارد و آنها شیعیان را تحقیر می کنند و به اعتقادات آنها توهین می کنند و تمام این اقدامات با نظارت رسانه رسمی وابسته به رژیم آل خلیفه صورت می گیرد و چنین اقداماتی زمینه ساز هرگونه جنایت تروریستی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha