یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 350795
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
مسجد امام علی قطیف

حوزه/ شهرداری منطقه الشرقیه عربستان بنا دارد برخی خیابان های استان قطیف را به نام شهدای انفجار تروریستی مسجد امام علی(ع) در قطیف نامگذاری کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فهد الجبیر، شهردار منطقه الشرقیه عربستان گفت: پیشنهاد نامگذاری برخی از خیابان های استان قطیف به نام شهدای حادثه تروریستی قدیح مطرح شده و به زودی پس از تصویب اجرایی خواهد شد به ویژه با توجه به اینکه این شهدا قله های بلند دینی، ملی و اجتماعی می باشند.

وی در جریان تسلیت گویی به اهالی قدیح و خانواده های شهدا گفت: تسلیت گفتن به اهالی قطیف و قدیح وظیفه همه است و این روزها بسیاری از گروه های رسمی و اجتماعی به عزاداری برای این شهدا می پردازند و این به خاطر همبستگی میان مردم عربستان می باشد.

در همین راستا گروه مردمی داوطلب ترمیم و تعمیر مسجد امام علی(ع) در قدیح گفتند: توانسته اند این مسجد را بار دیگر آماده بهره برداری و آن را به طور کامل نظافت کنند و برق و وسائل خنک کننده آن را وصل نمایند.

علی العلوی یکی از اعضای این گروه داوطلب گفت: با تلاش مستمر 100 نفر نیروی داوطلب، در طول چهار روز حدود 60% از عملیات ترمیم مسجد پیش رفته است.

وی خواستار محکومیت عمومی اقدامات تروریستی این گروه گمراه شد و اینکه چنین اقداماتی به عنوان جرم و جنایت در عربستان شناخته شود و حمله به مردم بی گناه و بی دفاع محکوم شود؛ چرا که چنین اقداماتی موجب فساد در زمین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha