پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قبرستان بقیع

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت: استمرار عملکرد رژیم آل سعود در جنایت داعشی علیه مخالفان اعتقادی خود، بیانگر این است که این رژیم یک ابزار صهیونیستی تکفیری است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای گفت: استمرار عملکرد رژیم آل سعود در جنایت داعشی علیه مخالفان اعتقادی خود، بیانگر این است که این رژیم یک ابزار صهیونیستی تکفیری بوده که هدف آن گسترش فساد و کشتار می باشد.

ائتلاف جوانان انقلابی بحرین افزود: بهترین دلیل برای این مسئله، جنایت بزرگ تخریب قبور ائمه اطهار (علیهم السلام) و تداوم تخریب مساجد، زیارتگاه ها، حرم ها و کلیسا ها در تمامی جهان عربی و اسلامی و کشتار مسلمانان به ویژه ملت یمن است.

این ائتلاف بحرینی با بیان اینکه تمامی این جنایت ها، ایمان ما را به جنایتکار بودن و خون خوار بودن رژیم آل سعود قوی می کند، افزود: سکوت این رژیم در قبال حوادث فلسطین برای کسب رضایت هم پیمانان صهیونیستی است.

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه، تمامی مسلمانان جهان را به تمسک به حقوق خود در برابر این رژیم وحشی دعوت کرد و گفت: از جمله  این حقوق اصیل اسلامی، بازسازی قبور ائمه اهل بیت (علیهم السلام) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha