پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قبرستان بقیع

حوزه/ گردان های حزب الله عراق تأکید کرد: رژیم آل سعود، قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) را تخریب کرده و وارد عراق شد و تلاش کرد این جنایت را در نجف اشرف و کربلای معلی تکرار کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق تأکید کرد: رژیم آل سعود، قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) را تخریب کرده و وارد عراق شد و تلاش کرد این جنایت را در نجف اشرف و کربلای معلی تکرار کند.

در بیانیه حزب الله آمده است: رژیم آل سعود با شمشیر وهابیت پایه ریزی شده، تنها به جنایت علیه مسلمانان زنده محدود نشد، بلکه بعد از انتشار فرهنگ تکفیر مسلمانان و ریختن خون آنها، ملت های مسلمان به ویژه شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) هزینه این اندیشه را با انسان های بی گناه پرداخت کردند. این رژیم به قبور مسلمانان به ویژه آنان که دارای جایگاه و منزلت بودند، دستیازی کرده و ضریح های مقدس را تخریب و هتک حرمت کردند.

حزب الله عراق افزود: گویی رژیم آل سعود از اینکه در قتل نسل پاک آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) مشارکت نداشته، متأسف شده است و اکنون به سراغ قبور آن بزرگواران رفته است.

حزب الله ادامه داد: رژیم سعودی قصد حمله به حرم ائمه اطهار (ع) در نجف اشرف و کربلا نمود و دوستداران اهل بیت (ع) را به قتل رساند، ضریح آنان را به غارت برد و حرم ها را تخریب کرد و خوشحال بازگشت.

گردان های حزب الله تصریح کرد: کسانی که گردن مخالفان خود را می زنند و به خاطر نظر مخالف جسد آنان را در فاضلاب محو می کنند و حرم ها را تخریب و با برداشتن یک مشت خاک مبارزه می کند، اینها مراکز فحشا افتتاح کرده و به قمار تشویق می کنند و اموال خدا و مسلمانان را به ترامپ می بخشند. این رژیم از ارزش های اسلام و انسانیت به دور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha