جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه تجاوز تروریستی که توسط تکفیری های تروریستی در دمشق علیه شهروندان و زائرین صورت گرفته را محکوم و بر ضرورت ریشه کن سازی تروریسم با نابودی رژیم آل سعود که حامی آن است تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه تجاوز تروریستی که توسط تکفیری های تروریستی در دمشق علیه شهروندان و زائرین صورت گرفته را محکوم و بر ضرورت ریشه کن سازی تروریسم با نابودی رژیم آل سعود که حامی آن است تاکید کرد.

این ائتلاف در بیانیه خود تاکید کرد: این انفجارات که شهروندان بی گناه و زائرین مراقد مقدسه دمشق را هدف قرار داد و امنیت و استقرار منطقه را بر هم زد، نتیجه حمایت و پشتیبانی فکری و امکاناتی است که رژیم آل سعود به تروریست های تکفیری وهابی تقدیم می کند و این اقدامات را بنا به دستور رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی انجام می دهد.

شایان ذکر است که ائتلاف انقلابیون بحرین در ماه مارس سال گذشته و همزمان با تجاوز عربستان به کشور یمن، یک کمپین جهانی برای درج رژیم آل سعود در لیست سازمان های تروریستی به راه انداخت و به یکپارچه سازی تلاش ها برای محاصره این رژیم و مهار خوی تروریستی آن دعوت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha