پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زندان های اسرائیل

حوزه/ کمیته حمایت از اسرای سوریه در زندان رژیم اشغالگر اسرائیل، روز چهارشنبه آینده اجتماع گسترده ای را در مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در دمشق راه اندازی می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، کمیته حمایت از اسیران آزاده شده و بازداشتی های سوریه در زندان رژیم اشغالگر اسرائیل، روز چهارشنبه آینده اجتماع گسترده ای را در مقابل مقر کمیته بین المللی صلیب سرخ در دمشق راه اندازی می کند.

این تجمع در راستای محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان منطقه اشغال شده جولان سوریه و تداوم اشغالگری رژیم با بازداشت "صدقی المقت" رهبر اسرای سوریه برگزار می شود.

این کمیته طی بیانیه ای تصریح کرد: با برپایی اجتماع، نامه ای را به فرستاده صلیب سرخ تقدیم می کند و در آن از سازمان های بین المللی و حقوق بشر می خواهد به مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل فشار بیاورند تا "صدقی المقت" و تمامی اسرای سوریه را که از ساکنان منطقه اشغالی جولان هستند، آزاد کنند.

کمیته حمایت از اسرا تاکید کرد: تداوم بازداشت "صدقی المقت" از سوی مقامات رژیم به بهانه های واهی، عزم و اراده وی را نخواهد شکست، بلکه بر قدرت اراده، صلابت و استقامت او در راه مبارزه با اشغالگران اسرائیلی خواهد افزود.

این تجمع همزمان با روز محاکمه "المقت" از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

شایان ذکر است که "المقت" بعد از سپری کردن 27 سال در زندان های رژیم اشغالگر و آزاد شدن از آن، حدود دو سال پیش بار دیگر توسط صهیونیست ها بازداشت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha