پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل اولین کسی است که از بحران های موجود در منطقه سود می برد و از سوی دیگر تمام جنایت های رژیم آل خلیفه از جمله اهانت به شیخ عیسی قاسم با دستور عربستان صورت می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: سیاست نظام بحرین در متهم ساختن برخی کشورهای خارجی به دخالت در امور خود سیاست فرار به جلو است.

وی افزود: نظام بحرین به صورت غیر منتظره ای با اعتراض های مردمی و ایستادگی و مقاومت آنها روبرو شده و به جای سرکوب مردم باید دست از ظلم و ستم بردارد و قبل از آنکه دیر شود اشتباهات خود را جبران کند.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به قدرت جنبش بحرین خاطر نشان کرد: علما و فرهیختگانی که این قیام را هدایت می کنند، آماده هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه حق هستند.

وی خطاب به مردم بحرین نیز گفت: شما با جهاد و ایثاری که دارید، پیروز هستید و علاوه بر این خداوند متعال شما را از نعمت وجود یک عالم بزرگ همچون شیخ عیسی قاسم بهره مند ساخته است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد: اسرائیل اولین کسی است که از بحران های موجود در منطقه سود می برد و از سوی دیگر باید توجه داشت که تمام جنایت های رژیم آل خلیفه از جمله اهانت به شیخ عیسی قاسم با دستور عربستان صورت می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم بحرین از لحاظ حقوق بشر، مظلوم ترین مردم در جهان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha