پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ برخی کشورهای منطقه هنوز از تکفیری ها برای حمله به مقاومت استفاده می کنند و حتی دوست دارند تکفیری ها را به لبنان منتقل کنند تا لبنان به پناهگاه آنها به جای رقه و موصل تبدیل شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ نبیل قاووق نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله در سخنان خود در مراسم یادبودی در منطقه برعشیت گفت: چند روز آینده آخرین فرصت برای بیرون بردن لبنان از بحرانی خطرناک است، زیرا اگر طرف های لبنانی بر قانون جدید انتخابات به توافق نرسند، آتش فتنه ای خطرناک برافروخته خواهد شد.

وی افزود: دیگر زمانی برای مانورها و نمایش های سیاسی باقی نمانده و تنها گزینه پیش رو که می تواند کشور را نجات دهد، توافق احزاب و جریان ها بر قانون انتخابات جدیدی است که عادلانه باشد.

وی افزود: حزب الله با هم پیمانان خود بر سر قانون جدید انتخابات اختلافی ندارد و این قانون به گونه ای نیست که میان ما و جنبش امل و جریان ملی آزاد، اختلافی ایجاد کند.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: امروز دشمنان ما از تکفیری ها برای حمله به مقاومت و تضعیف آن استفاده می کنند، اما اکنون پس از شش سال از تجاوز تکفیری ها به سوریه امید دشمنان به پروژه تکفیری برباد رفته و دستاوردهای جبهه مقاومت در سوریه باعث شد تمام منطقه در برابر تکفیری ها حمایت شود، اما این به معنای پایان یافتان خطر نیست، بلکه خطر همچنان موجود است و برخی کشورهای منطقه هنوز از تکفیری ها برای حمله به مقاومت استفاده می کنند و حتی دوست دارند تکفیری ها را به لبنان منتقل کنند تا لبنان به پناهگاه آنها به جای رقه و موصل تبدیل شود و از این رو لازم است تمام مردم و دولت و ارتش و مقاومت لبنان در نهایت آمادگی و هوشیاری به سر ببرند تا راه را بر داعش ببندند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha