جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اشاره کرد: اگر در سوریه نجنگیم باید در خانه های خود در روستا و شهر لبنان بجنگیم. به نفع ماست که به سمت آنها برویم قبل از آنکه به سمت ما بیایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اشاره کرد: اگر در سوریه نجنگیم، باید در خانه های خود، در روستا و شهر لبنان بجنگیم. ما دریافتیم که به نفع ماست که به سمت آن برویم قبل از آنکه به سمت ما بیاید و قبل از اینکه به خانه برسد به سوریه رفتیم تا در حیاط خلوت بجنگیم و از پیشرفت آن جلوگیری کنیم و بحمد الله با محور مقاومت موفق شدیم که قدرت و شوکت تکفیری ها را در هم کوبیم. اینان علاوه بر این که در هم کوبیده شدند، متفرق شده و با همدیگر جنگیدند و کشور های بزرگ آن ها را به حال خود رها کردند؛ چرا که نتوانستند به وظایف خواسته شده عمل کنند.

وی افزود: آنچه در مبارزه با تکفیری ها در منطقه "جرود عرسال" جریان یافت، نشان از اجرای معادله ارتش، ملت و مقاومت بود. ما این معادله سه گانه را نساختیم تا با آن آهنگ بنوازیم یا به عنوان تابلویی برای زیبایی در گوشه خانه قرار دهیم؛ بلکه این معادله سه گانه برای ما بسیار حیاتی است.

ارتش، ملت و مقاومت لبنان در جنگ جرود عرسال حضور داشتند

شیخ قاسم ادامه داد: ارتش، ملت و مقاومت در جنگ جرود عرسال حضور داشتند و مقاومت مستقیماً در میدان می جنگند، ارتش هم از ورود دشمن به اراضی لبنان جلوگیری می کند و حامی مقاومت بود و ملت هم تمام انواع حمایت رسانه ای، سیاسی و عملی را ارائه می دهد که در نتیجه منجر به نابودی جبهه النصره در لبنان شد.

معاون دبیر کل حزب الله تصریح کرد: الان مشخص شد که یک گروه دشمن داریم که در رأس آن آمریکا و اسرائیل است که در مقابل آن یک گروه مقاومت داریم که متشکل از ایران، سوریه، عراق، حزب الله و دیگران است. گروه آمریکا و اسرائیل در هر کدام از کشور های منطقه ما که وارد شدند، آن را ویران کردند در حالی که محور مقاومت این کشور ها را نجات داد و قدرتی ساخت تا بتوانیم در مقابل طوفان ها بایستیم و دستاورد های زیادی را بدست آوریم.

شیخ قاسم در پایان گفت: سلام بر فلسطین و مردم فلسطین در بیت المقدس که توانستند در مقابل خواسته های رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند و تسلیم در های الکترونیکی و دوربین های رژیم اسرائیل نشدند و با جانفشانی و مبارزه وارد مسجد شدند و ثابت کردند زمانی که به رژیم اشغالگر اسرائیل گفتند نه، می توانند آنچه را می خواهند انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha