جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میرعمادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به ضرورت عمل به معرف قرآنی، گفت: امروز دشمنان اسلام از جمله وهابیون و تکفیری ها با عمل به ظواهر قرآنی، بلای جان انسان و مسلمین شده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جمع فعلان قرآنی با اشاره به اینکه قرآن نور مطلق و چراغ راه هدایت و سعادت بشریت است، گفت: قرآن منبع لایزال چشمه نورانیت است و با انس با قرآن و تدبر در این کتاب انسان ساز می توان سعادت ،آرامش و آسایش را برای خود در زندگی دنیوی و اخروی رقم زنیم .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه قران کریم برای هدایت و سعادت بشریت نازل شده است، افزود: مخاطب قرآن کریم، کل بشریت است و همه مسلمانان در برابر عمل به آیات محکم الهی و عمل به آموزه های اخلاقی قرآن مسسئول هستند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه انس با قرآن این کتاب محکم و متقن آسمانی وظیفه همه مسلمین است، خاطر نشان کرد: دفاع از قرآن و آموزه های قرآنی، وظیفه همه مسلمین است و باید به خوبی از قرآن و عترت صیانت و حمایت نمائیم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه قرآن نور الهی برای هدایت و چراغ راه بشریت است یاداور شد:با عمل به سیره قرآنی و مکتب اهل بیت (ع) می توان در تربیت نسلی مومن ،پویا ،صالح و انقلابی گام برداریم .

وی با اشاره به اینکه بین قرآن و ولایت پیوندی ناگسستنی است، گفت: برای رسیدن به کمال مطلق به قرآن ناطق یعنی ولایت نیاز داریم، چرا که این دو منبع برای هدایت و سعادت ما کافی خواهد بود .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام از جمله وهابیون و تکفیری ها با عمل به ظواهر قرآنی، بلای جان انسان و مسلمین شده اند، افزود: قرآن را باید با تمام وجود درک نمود و در عمل واقعی به اموزه های قرآنی از هیچ کوششی فروگذار ننمائیم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی و حمایت و شناسایی از نخبگان قرانی می تواند در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه موثر باشد گفت:بی شک با حمایت از فعالان قرآنی می توان در کاهش آسیب ها اجتماعی در جامعه قدمهای ارزنده و تاثیر گذاری برداریم.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha