سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت شهادت زندانی مجروح "محمد صهوان" شهادت این انقلابی مجاهد را نشان افتخار الهی دانستند و اشاره کردند: جای شک نیست که شهید صهوان قربانی شکنجه و کشتار غیر قانونی شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین به مناسبت شهادت زندانی مجروح "محمد صهوان" بیانیه ای صادر و شهادت این انقلابی بحرینی به خانواده وی و ملت صبور بحرین تسلیت گفتند.

علمای بحرین شهادت این انقلابی مجاهد را نشان افتخار الهی دانستند و اشاره کردند: جای شک نیست که شهید صهوان قربانی شکنجه و کشتار غیر قانونی شده است.

متن بیانیه علمای بحرین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

به ملت عزیز و صابر و مقاوم در مقابل تجاوزات و مواجهه با استبداد و خانواه سهوان صمیمی ترین تسلیت و تبریک  ها را به مناسبت شهادت مجروح دربند محمد سهوان (رضوان الله علیه) عرض می نماییم، همچنین به خانواده ی صبور ، مومن و پرافتخار وی که با شهادت در راه دین و یاری مستضعفین عزت یافتند، این نشان افتخار الهی را تبریک میگوییم.

جای هیچ شک و شبهه ای نیست که شهید محمد سهوان از قربانیان شکنجه و کشتار غیر قانونی ست، چنانکه در طول این سالها (در زندان) پیکرش حامل هشتاد ترکش سلاح ساچمه ای بوده که خود نشانگر نیست مظام در قتل و ترور است ، علاوه بر اینکه این نظامی که از هرگونه انسانیت بدور است تمامی درخواستهای صادره برای درمان وی و  نجاتش از درد و رنج را رد نمود تا اینکه در زندان با صبر و عزت به شهادت رسید که در نتیجه عدم بهره مندی از درمان است.

جمعیت گسترده ای که این شهید مومن، قهرمان و پهلوان ما را تشییع نموده و جنایات نظام را محکوم نمودند و نظام را مسوول کامل قتل فرزندان این ملت خواندند ، شاهدی صادق است بر اینکه این نظام فاقد نازل ترین اصول عدالت و کمترین ارزشها و اصول ارزشی و انسانی ست.

خداوند شهید گرانقدر ما را رحمت نموده و در بهشت برین خود با محمد و آل محمد جایگاه دهد

 (وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ) الشعراء 227

 

علمای بحرين

19 جمادى الأولى 1437هـ

18 مارس 2017م

28 اسفند 1395

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha